Empatia rozumiana jako wyzwalanie twórczości. Empatia jako umiejętność inteligencji emocjonalnej. Empatia, która jest takim słuchaniem drugiej osoby, by w jej wypowiedzi odkryć, o co jej chodzi, jakie ma potrzeby i móc znaleźć wspólne pole do porozumienia i współpracy.
To empatia stworzona, ubrana w Model 4 Kroków, przez Marshalla Rosenberga, psychologa i psychoterapeutę, który spędził życie poszukując sposobu na dogadanie się ludzi, usłyszenie i wzajemne współdziałanie.
Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z metodą Komunikacji opartej na Potrzebach – NVC (Nonviolient Cummunication) oraz przećwiczenie języka faktów, potrzeb oraz działających próśb.
Celem tej formy komunikacji jest współdziałanie, szacunek i otwartość. Jej efektem zrozumienie i działanie.
Komunikacja oparta o potrzebach odpowiada na potrzeby organizacji, które pragną w filozofii szacunku i zaufania organizować pracę w firmie.
PulsHR.pl opublikował wnioski z konferencji z Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach w 2019 r. na temat empatii w biznesie (https://link.do/xweot), z którego wynika, że empatia może wspierać proces kierowania zespołem, współpracy z ludźmi, widzenia obopólnych potrzeb i skutecznej motywacji pracowników. Umiejętności społeczne są drogą do rozwoju organizacji przyszłości.
Szkolenie adresowane jest do ludzi chcących poszerzyć umiejętności związane z komunikacją oraz dla menedżerów, którzy chcą wspierać swoich ludzi, ćwiczyć uważne słuchanie i Model 4 Kroków w praktyce.
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Wartości w środowisku pracy | 1 |
2. | Komunikacja oparta o potrzeby | 1 |
3. | 4 Kroki Modelu NVC | 6 |
4. | Blokady kontaktu | 1 |
5. | Empatia w biznesie | 1 |
6. | Case study | 2 |
7. | Reakcje na trudne komunikaty | 1 |
8. | Informacja zwrotna | 1 |
9. | Zastosowanie w praktyce | 2 |
RAZEM | 16 |
Kamila Lachowicz
jest Specjalistką ds. HR i rozwoju oraz trenerem wewnętrznym w branży IT. Ukończyła podyplomowe studia z Coachingu w Biznesie oraz Szkołę Trenerów Biznesu SET.
Jest też pasjonatką Komunikacji Konstruktywnej opartej na Nonviolent Communication (NVC), którą dzieli się podczas warsztatów z zespołami chcącymi zmienić jakość swojej komunikacji i usprawnić współpracę.
Jest absolwentką Intensywnego Kursu Mediacji w oparciu o NVC oraz Kursu dla Moderatorów Design Thinking. W korporacji międzynarodowej, na wcześniejszym stanowisku, pełniła funkcje lidera, kierownika zespołu oraz koordynatora szkoleń w lokalnym centrum.
Jako absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu przez trzy lata była trenerem międzynarodowego programu rozwoju kreatywności Odyseja Umysłu. W jego ramach zdobyła w 2009 roku tytuł Wicemistrzów Świata w kreatywności ze studentami UE i członkami Stowarzyszenia Studenckiego WIGGOR.
Pasją Kamili jest znalezienie sposobu na dogadywanie się ludzi o różnych poglądach. Kreatywność, improwizacja teatralna i NVC, są jej sposobem na komunikację, dzielenie się pomysłami i szukanie nowych rozwiązań.
690.00 PLN
Warunki płatności:
* w przypadku płatności indywidualnej – prosimy o wniesienie opłaty najpóźniej w dniu zakończenia rekrutacji
Płatności dokonuje się na indywidualny numer konta widoczny po zalogowaniu na profilu uczestnika.
Tytuł wpłaty: imię i nazwisko — nazwa szkolenia
Odbiorca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
* w przypadku płatności pracodawcy lub innej instytucji – prosimy o przesłanie (przed terminem szkolenia) wypełnionego wniosku o wystawienie faktury
e-mail: szkolenia@ue.wroc.pl
tel.: 71 36 80 380 lub 71 36 80 235
Szczegóły w zakładce Kontakt.
Zapraszamy do kontaktu również w sprawie szkoleń zamkniętych dla firm i instytucji.
Na dole strony kliknij przycisk Zapisz się na szkolenie i wypełnij formularz rekrutacyjny. Załóż swoje indywidualne konto uczestnika i potwierdź wybór szkolenia. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Warunkiem uruchomienia grupy jest zebranie odpowiedniej liczby uczestników.
Informacja o uruchomieniu szkolenia zostanie przesłana na adres e-mail podany w systemie najpóźniej w dniu zakończenia rekrutacji.
Jeśli wybrane przez Ciebie szkolenie nie ma jeszcze ustalonej daty — oznacza to, że zaczynamy zbierać grupę osób zainteresowaną szkoleniem.
Nie martw się — na listę oczekujących możesz wpisać się już teraz!
Kiedy tylko trener wiodący wyznaczy termin szkolenia, odezwiemy się do Ciebie na adres e-mail podany podczas rejestracji. Wtedy zdecydujesz, czy chcesz wziąć udział w szkoleniu.
Jeśli tak — realizujesz wpłatę, potwierdzając swój udział. Jeśli jednak termin nie będzie Ci odpowiadał — prześlij nam informację mailem. Możesz zaczekać na kolejną edycję szkolenia lub w wyznaczonym terminie zrezygnować, nie ponosząc żadnych kosztów z tego tytułu. Decyzja należy do Ciebie!
Termin zakończenia rekrutacji: 2025-02-24
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto