RAPORTOWANIE WYNIKÓW Z WYKORZYSTANIEM ZAAWANSOWANYCH NARZĘDZI MS EXCEL – Czym jest?
MS Excel stanowi jedno z podstawowych narzędzi raportowania w praktyce biznesu. Dlatego umiejętności sprawnego przygotowania i prezentacji raportów zarządczych w tym narzędziu są bardzo pożądane przez pracodawców. Podczas kursu zaprezentowana zostanie szeroka paleta narzędzi wspierających proces raportowania, w tym pozyskania i uszlachetniania danych oraz ich przekształcania do postaci raportów czytelnych dla odbiorcy.
RAPORTOWANIE WYNIKÓW Z WYKORZYSTANIEM ZAAWANSOWANYCH NARZĘDZI MS EXCEL – Co ma na celu i jakie korzyści przynosi?
Problemy poruszane w trakcie szkolenia: W jaki sposób pozyskać dane finansowe do bazy informacyjnej controllingu? Jakimi narzędziami arkusza kalkulacyjnego można sprawnie przetwarzać dane do postaci raportów? Jak usprawnić seryjne generowanie i propagację raportów cząstkowych? Jak umiejętnie prezentować wyniki w środowisku arkusza kalkulacyjnego?
Program szkolenia uwzględnia:
Szkolenie oparte jest na autorskich przykładach i zadaniach. Treść prezentowana na szkoleniu może być bezpośrednio implementowana w praktyce gospodarczej. Uczestnicy szkolenia pracują na zajęciach w warunkach odzwierciedlających środowisko pracy controllerów i analityków, a praktyczna, warsztatowa forma zajęć pozwala na szybkie i skuteczne przyswajanie wiedzy oraz nabywanie umiejętności.
Kurs skierowany jest do osób zainteresowanych zdobyciem praktycznych umiejętności wykorzystania narzędzi MS Excel w szeroko rozumianym obszarze raportowania wyników. Tematyka powinna zainteresować m.in. controllerów, dyrektorów ekonomicznych i finansowych, księgowych, analityków biznesowych, kadrę menedżerską zaangażowaną w procesy raportowania, a także inne osoby pragnące rozwijać swoją wiedzę i umiejętności w obszarze zastosowań narzędzi arkusza kalkulacyjnego w praktyce biznesu.
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin |
---|---|---|
1. | Przegląd funkcji i narzędzi MS Excel stosowanych w raportowaniu wyników | 2 |
2. | Podstawy tworzenia bazy danych na potrzeby analityczne z wykorzystaniem narzędzi Power Query | 2 |
3. | Tworzenie podstawowych raportów i ich propagacja z wykorzystaniem narzędzi tabeli przestawnej | 4 |
4. | Tworzenie raportów z wykorzystaniem narzędzia Power Pivot | 4 |
5. | Tworzenie interaktywnych kokpitów menedżerskich | 4 |
RAZEM | 16 |
TRENER WIODĄCY
dr hab. Krzysztof NOWOSIELSKI, prof. UEW
dr inż. Zdzisław KES
590.00 PLN
WARUNKI PŁATNOŚCI
Odbiorca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
Tytuł wpłaty: Imię i nazwisko – Raportowanie wyników z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi MS Excel
e-mail: szkolenia@ue.wroc.pl
tel.: 71 36 80 380 lub 71 36 80 235
Szczegóły w zakładce Kontakt.
Zapraszamy do kontaktu również w sprawie szkoleń zamkniętych dla firm i instytucji.
W przypadku pytań dotyczących kwestii merytorycznych prosimy o kontakt z trenerem wiodącym: krzysztof.nowosielski@ue.wroc.pl.
Na dole strony kliknij przycisk Zapisz się na szkolenie i wypełnij formularz rekrutacyjny. Załóż swoje indywidualne konto uczestnika i potwierdź wybór szkolenia. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Warunkiem uruchomienia grupy jest zebranie odpowiedniej liczby uczestników.
Informacja o uruchomieniu szkolenia zostanie przesłana na adres e-mail podany w systemie najpóźniej w dniu zakończenia rekrutacji.
Jeśli wybrane przez Ciebie szkolenie nie ma jeszcze ustalonej daty — oznacza to, że zaczynamy zbierać grupę osób zainteresowaną szkoleniem.
Nie martw się — na listę oczekujących możesz wpisać się już teraz!
Kiedy tylko trener wiodący wyznaczy termin szkolenia, odezwiemy się do Ciebie na adres e-mail podany podczas rejestracji. Wtedy zdecydujesz, czy chcesz wziąć udział w szkoleniu.
Jeśli tak — realizujesz wpłatę, potwierdzając swój udział. Jeśli jednak termin nie będzie Ci odpowiadał — prześlij nam informację mailem. Możesz zaczekać na kolejną edycję szkolenia lub w wyznaczonym terminie zrezygnować, nie ponosząc żadnych kosztów z tego tytułu. Decyzja należy do Ciebie!
Karta szkolenia: PDF
Forma zajęć: warsztatowa (MS EXCEL)
Liczba godzin: 16h (4 sesje x 4h dydaktyczne)
Liczba uczestników: do uzgodnienia (preferowana liczba uczestników do 20 osób)
Typ szkolenia: otwarte oraz zamknięte (zamawiane)
Tryb zajęć: online* oraz offline
* W przypadku trybu online szkolenie realizowane jest zdalnie w formule VIRTUAL CLASSROOM z wykorzystaniem platformy MS TEAMS (Uczelnia zakłada uczestnikom imienne konta).
Język: PL
Warunki ukończenia: obecność na szkoleniu oraz uregulowanie opłat za udział
Dokument ukończenia: zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.
Załóż konto