Rozliczenia podatkowe - kwalifikacja A35, A36

Cele kształcenia

Przygotowanie uczestników kursów do prowadzenia rozliczeń podatkowych w ramach kwalifikacji A35 Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji i A.65 Rozliczanie wynagrodzeń i danin publicznych. Uczestnicy otrzymują zestaw ćwiczeń do wykonania w programie Rachmistrz oraz zadania egzaminacyjne do kwalifikacji A35. i A.65 zgodne ze standardami CKE.

Adresaci

Nauczyciele przedmiotów ekonomicznych, pracowni ekonomicznej

Program szkolenia

Lp. Nazwa przedmiotu Liczba
godzin
1. Program Rachmistrz GT –program do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów 2
2. Ewidencja dokumentów przychodowych i kosztowych z uwzględnieniem rejestrów zakupu i sprzedaży VAT w KPiR 4
3. Rozliczenia podatkowe - sporządzanie deklaracji podatkowych VAT 7 i PIT 2
4. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych 2
5. Warsztaty finansisty – zadanie egzaminacyjne z omówieniem kryterium oceniania 6
RAZEM 16

Cena

400.00 PLN

Warunki płatności:
* w przypadku płatności indywidualnej – prosimy o wniesienie opłaty najpóźniej w dniu zakończenia rekrutacji

Płatności dokonuje się na indywidualny numer konta widoczny po zalogowaniu na profilu uczestnika.
Tytuł wpłaty: imię i nazwisko — nazwa szkolenia
Odbiorca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław

* w przypadku płatności pracodawcy lub innej instytucji – prosimy o przesłanie (przed terminem szkolenia) wypełnionego wniosku o wystawienie faktury

Kontakt i zapisy

Biuro szkoleń Centrum Kształcenia Ustawicznego:

e-mail: szkolenia@ue.wroc.pl
tel.: 71 36 80 380 lub 71 36 80 235

Szczegóły w zakładce Kontakt.

Zapraszamy do kontaktu również w sprawie szkoleń zamkniętych dla firm i instytucji.
W przypadku pytań dotyczących kwestii merytorycznych prosimy o kontakt z trenerem wiodącym: wioletta.turowska@ue.wroc.pl.


Jak się zapisać?

Na dole strony kliknij przycisk Zapisz się na szkolenie i wypełnij formularz rekrutacyjny. Załóż swoje indywidualne konto uczestnika i potwierdź wybór szkolenia. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Warunkiem uruchomienia grupy jest zebranie odpowiedniej liczby uczestników.
Informacja o uruchomieniu szkolenia zostanie przesłana na adres e-mail podany w systemie najpóźniej w dniu zakończenia rekrutacji.


Jeśli wybrane przez Ciebie szkolenie nie ma jeszcze ustalonej daty — oznacza to, że zaczynamy zbierać grupę osób zainteresowaną szkoleniem.
Nie martw się — na listę oczekujących możesz wpisać się już teraz!

Kiedy tylko trener wiodący wyznaczy termin szkolenia, odezwiemy się do Ciebie na adres e-mail podany podczas rejestracji. Wtedy zdecydujesz, czy chcesz wziąć udział w szkoleniu.

Jeśli tak — realizujesz wpłatę, potwierdzając swój udział. Jeśli jednak termin nie będzie Ci odpowiadał — prześlij nam informację mailem. Możesz zaczekać na kolejną edycję szkolenia lub w wyznaczonym terminie zrezygnować, nie ponosząc żadnych kosztów z tego tytułu. Decyzja należy do Ciebie!

Terminy

  • Termin szkolenia: grupa w trakcie zapisów. Zapraszamy.
    Forma szkolenia: stacjonarna
    Godz.: 16.45-20.00, 2 razy w tygodniu

    Warunkiem uruchomienia grupy jest zebranie odpowiedniej ilości uczestników.

Termin zakończenia rekrutacji: 2025-03-24

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne: podstawowo wiedza z zakresu sporządzania dokumentacji kadrowo- płacowe.

Komfortowe warunki pracy przy jednoosobowych stanowiskach komputerowych, w grupie nieprzekraczającej 20 osób.


Uczestnicy otrzymują Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.


Powrót

Kontakt

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Centrum Kształcenia Ustawicznego
ul. Kamienna 43-45
53-307 Wrocław

Znajdź nas na facebooku

wróć do strony głównej UE

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek 
7:30 - 15:30

sobota
8:00 - 15:00

Studia podyplomowe

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Republic of Poland

Logowanie

Nie pamiętam hasła

Nie masz konta?

Zapisy na studia i szkolenia wymagają posiadania konta. Kliknij poniższy przycisk, by przejść do formularza rejestracji.

Załóż konto
×

Przejdź do...

Moje konto